Ég a .... bőr :(

Posted by on 8/11/2008



Hetek óta késlekedek ennek a postnak a megírásával. Lassan úgy érzem kezd uncsi lenni, hogy minden bejegyzésem mentegetőzéssel indul, így hát nem teszem, elég az ami a címben van:)

Szóval pakkot kaptam, mint Nyilas Misi, csak cipőkrém helyett díjak vannak benne:)
A YumYum serleget Mennyei Manna hajította felém, és nagyon meglepődtem, hogy első körben rögtön benne voltam a díjazottak körében. A díj gondolom az elmúlt egy hónapban azóta ezerszer körbeért, ezért inkább most nem dobálóznék vele tovább:) Ha valaki mégis kimaradt volna (Mint én az üveggolyókból:))) Akkor szóljon és máris gazdagabb lehet egyel :))
A másik a kreatív blogger díj, amit egy egész hölgykoszorútól kaptam, névszerint Minimálnától, Bodzától, Vkorsitól, és Endiviától. Igazán jól esett, hogy ilyen sokan gondoltak rám, hát igyekszem mindenkinek a kedvére tenni. Kiskoromtól kezdve izgatott, minden ami kreatívitással, alkotással kapcsolatos. Jártam rajziskolába, évekig színjátszottam, énekeltem táncoltam, origamiztam és a számítógépes játékok közül is mindig az építgetős szimulátorok tetszettek. Ilyesmi dolog nálam a főzés is. Sokszor nem is az étel hozzávalói maga, hanem egy jól eltalált fotó az, ami kedvet csinál hozzá. Ha a kép nem tetszik, lehet bármilyen izgalmas maga a kaja, nem csinálom meg... :) Ugyanígy, ha nem tetszik az a fotó amiket én csináltam, inkább nem is posztolok. lehetett bármilyen jól sikerült is az adott fogás.. Rengeteg ilyen szanált kaja van a gépemen... Lökött vagyok, mindig is mondtam. Talán ezért szenvedek annyit a fotókkal én is, mert hátha vannak még rajtam kívül hasonló őrültek. Örömmel látom, hogy a többségnek azért tetszik, amit alkotok. Az egyetlen gond a kreativitásommal, hogy nehéz sokáig lekötni, és hamar elunok mindent. Nagy lelkesedéssel belevágok mindenbe, egy vagyont költök az alapanyagokra, majd hamar hamvába hol az érdeklődésem. Lehet hogy igazándiból csak vásárolni szeretek?:) (Legdurvább ilyen eset, amikor megvettem vagy 15 féle üvegfestéket, ami után elkészült 3 pici gyertyatartó, amik bár szépek lettek, de ez minden. A legtöbb üveg úgy száradt be, hogy soha ki sem nyitottam) Remélem a fotózás nem itt végzi, különben párom elevenen fog megnyúzni, pláne, hogy most vettem új objektívet. A blog miatt. Mese nincs tehát, főzni kell, úgyhogy tessék cseszegetni, ha sokáig hallgatnék újfent :)

Na de most akkor vissza a díjhoz, és a szabályokhoz.


- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- megnevezek 5 blogot
- belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek

Az általam megnevezni kívánt blogok pedig:

Starfokker - Mert olyan kreatívan cseszeget mindig, mikor eltűnök, az sem elhanyagolható szempont, hogy zsenge kora ellnére baromi jókat főz, és a szövegétől mindíg nagyokat kuncogok a gépem előtt. Tisztára mintha az öcsémet hallanám, csak ő nem főz :P

Lila füge - Aki mostanában sokszor elhallgat hosszú időre, pedig jó lenne, ha nem tenné, mert potólhatatlan űr támad utána kis hazánk gasztrokulturájában. Ja és nem mellékesen 2 db DMBLGIT díjjal is rendelkezik. :)

Fűszeres Eszter - Akit őszintén csodálok, hogyan kreatívkod ki magának ennyi időt, hogy gyereket nevel, és irogat kb 5 blogot egyidőben, néha napi több posztal is, szóval ha sábesz deklim, most megemelném, de komolyan:)

Dolce Vita - Nem akarom sokat ragozni, többször leírtam már, az ő blogja hatására kezdtem el az enyémet, kezdtem el fotózni, és külön pluszpont, hogy olasz szakos:) Mert az én nem voltam. Sajnos :( Na meg kell valaki, aki harcosan küzd a tiszta olasz ízek mellett. Bárcsak énis tudnék így azonosulni a Yorkshire pudding-al. Yuk :-S

Gourmandula - Mert szerintem az indulamandula egyszerűen zseniális egy szó:) Szeretem, hogy nem köntörfalaz, és megmondja a frankót, akár a Culinarist kell szidni, akár olasz pasikkal kampányolna választáson. Vega vonalon meg aztan külön durva színvonalat hoz.

Hát ennyi kérem :)







2 Comments

Gourmandula írta...

óóóóóóó holvana pirulós arc jel a klaviatúrán?!?! ja nem, az a Nokia telefonban van. Érted, na. feel honoured, tényleg, nagyon jól esik!:D köszönöm, jajj de szépen indul ez a hétfő...

goldenblog írta...

Szia. Küldenél egy e-mailes elérhetőséget a goldenblog@hvg.hu címre? A díjátadóra szeretnénk meghívni és nem találtam elérhetőséget a blogon. Köszönöm.

Related Posts with Thumbnails

web track

search / keresés