Kellemes Meglepi - Goldenblog 2008

Posted by on 6/25/2008

Ha Pranté nem szól észre sem veszem, hogy volt már eredményhirdetés, előszőr nem is értettem, miről beszél, aztán csak később kapcsoltam...

Őszintén Gratulálok a dobogós Ízbolygónak, Fűszeres Eszternek , Dolce Vitának, és persze a többi résztvevőnek. 72 gasztroblog igazán szép össztermés, figyelembe véve hazánk kis méretét :) Az, hogy én is bekerültem az első 10-be nagyon jól esett, de egyáltalán nem számítottam rá, hiszen olyan kis fiatalka még ez a blog, és mostanában meg annyira semmi időm nem volt rá, lelkiismeretfurdalásom is van, hogy pont most értem el ilyen szép eredményt amikor hetek óta tojtam rá.. :(

Éppen ezért köszönöm, mindenkinek aki rám szavazott, és aki a fentiek ellenére be- benézeget hozzám, és olvasgatja mi történik a konyhában. Igérem az elkövetkezendőkben megpróbálok újból aktivizálódni hogy hű lehesek az elért eredményhez. Mégegyszer köszönöm mindenkinek:)

3 Comments

Beatbull írta...

gratu a szép eredményhez ;)

Fűszeres Eszter írta...

Gratulálok neked is! Talán ha gyakrabban írnál...

starfokker írta...

Cookingstar, grat az elért helyezéshez! Csak így tovább (vagyis még több posztot:D)

Related Posts with Thumbnails

web track

search / keresés