A medvehagyma lobbi bosszúja

Posted by on 4/14/2008

A nagy testvér figyel minket, legalábbis úgy tűnik:) Ez a nagy testvér valami őrült nagy medvehagyma rajongó lehet, mert a tegnap esti kicsit kirohanós postom után, egész este woodoo babámat döfködhette, mert reggelre olyan migrénes hányingerre ébredtem, amilyen még sohasem eset meg velem. (Ezúton is legmélyebb tisztelet a várandós kismamák előtt, ha nekem kellenne ezt minden reggel kiállnom, azt hiszem utód nélkül maradnék)

Viszont egy kis olvasnivaló, teljesen off. Tudja e valaki hogy miről nevezetes a 200 Forintos bankjegyünk? Ilyen ugyanis szerintem az egész világon nincsen:) Olyannyira nevezetes dolog ez, hogy Liszabonban, Gonçalo barátom postot is szentelt neki a blogjában (Legalábbis az egyikben a 6 közül) Hogy honnan szerezhette az információt az máig rejtély :)))) (khm.. khm) De mindenestre kedves tőle, hogy propagálja pajzán bankjegyünket:)
A bejegyzés angol nyelven itt olvasható. Jó szórakozást!

4 Comments

Horasz írta...

Ha vigasztal a tudat, elarulom, hogy tavaly a sparga volt a slager...;>

H.

"saját levében" írta...

Remélem nem valami szándékosan a medvehagymába kevert gyöngyvirágdarab brummog a fejedben, hanem csak a melegfront. Tényleg, a medvék komálják a medvehagymát? Vagy csak egyszer véletlenül lenyalták róla a rácsöppent mézet?

CookingStar írta...

Horasz:

A spárga nálam mindig sláger:) De ezt a nagy medvehagyma mániát tényleg nem értem:) Kiváncsi vagyok jövőre mi lesz :) Articsóka? Csicsóka? Édesburgonya? Maniókagyökér?:)

SL: Hát nem tom mi okozta, továbbra is tartom a woodoo babás elméletem:) Hogy mi köze a medvékhez nem tudom:) Angolul wild garlic, bár ott lehet h nincsenek medvék:) Valakinél azt olvastam, hogy a medvék is ebből esznek tavasszal mert jó salaktalanító.:) De szerintem ez is akkora hoax csak, mint az egész felhajtás:) És már megint negatív voltam :)

sajtkukac.hu írta...

Szia,
A medvehagymát ezelőtt is ették, már aki imerte. Lehet, hogy pont a gasztroblogok által terjedt el ennyire. A gyerekeim ovijában-sulijában évek óta járnak ilyenkor "legelészni" a kölykök. Ők előbb ismerték, mint én :-).
Szerintem egyébként nagyon finom, de abban egyetértek veled, hogy 550-ért csomója igen drága. Főleg, hogy vadon terem. Szerencsére nem kell a Mecsekig menni, ha valaki enni akar, Pest közelében is terem ám!
N.

Related Posts with Thumbnails

web track

search / keresés