Beállok én is a sorba - Brummogó hagymatorta

Posted by on 4/13/2008


Illetve sokkal inkább Brummogó-hagyma torta. Kezdtem úgy érezni, hogy ez valamiféle gasztrocikivá válik lassan ha az ember nem főz és posztol valamilyen medvehagymás receptet. Én meg ugye mainstream ember lévén majmolom a nagyvilágot, elcsábulok, meg ugyan nem térek, de hát itt van tessék. Vettem amúgy már medvehagymát pár héttel ezelőtt, és meg kell mondjam, még ha ezért halálra is köveznek, én valami nagyobb durranást vártam. Hát hagymás. Illetve fokhagymás. De annyira azért mégsem. Ja és egy kis fűíze is van :) Sokban talán nem tér el a sima zöldhagyma szárának ízétől:) De hát mit tesz a tömeghisztéria, vesszük mert mindenki veszi, a Culinaris meg kapva kap az alkalmon és 550 Forintért árul valamit ami VADON NŐ AZ ERDŐBEN és ennyi van belőle mint a szemét. Rájuk egyébként (Culinaris) a múltkor amúgy is kiakadtam picit. Egy ideje nem jártam már náluk és legutóbb ledöbbentem mennyire felmentek az árak... Medvehagymát amúgy sehol nem láttam 450-nél drágábban eddig, de hát náluk biztos bio, egyenesen a bio erdőből. Éljen a vadkapitalizmus:)

Ez a kis tortácska amúgy hirtelen felindulás szüleménye többek között mert kedves Starfokker barátom elkezdett nyaggatni msn-en, hogy igazán postolhatnék már valamit. És valójában igaza van, én is utálom, hogy ennyire semmire nincs időm. De kitartás hat hét még kb és véget ér a 8 hónapja tartó gyötrelem. Csak kérdés hogy jutok el odáig. :)

Medvehagymás Juhtúrós tortácska

1/2 csomag leveles tészta
10 dkg juhtúró
2 tk medvehagymás pesto (saját készítésű)
3 db paradicsom
1/2 doboz natúr joghurt

A sütőt előmelegítem 200 fokra. A leveles tésztán nyújtok picit, én nem szeretem ha túl vastag. Akkora köröket szaggatok belőle hogy pont szépen kibélelje a formákat. Az egyik paradicsomot félbevágom, kiskanállal kiszedem a magját és a húsát, hogy csak a kemény része maradjon, majd felvágom apró kockákra. A juhtúrót összekeverem a joghurttal és a medvehagymás pestóval és a paradicsom kockákkal. A masszát beletöltöm a kis tortácskákba hogy a formának kb. a feléig érjen. A másik két paradicsomot felkarikázom és teszek mindegyik tortára egy karikát. A sütőben 12-13 perc alatt szépen készre sülnek.

3 Comments

"saját levében" írta...

Tényleg nagy medvehagyma-őrület van! Bizonyára a medvehagyma-lobbi állhat a háttérben, amely ahogy látom, téged is majdnem megvásárolt. De csak majdnem!

Grenadine írta...

én végsőkig kitartottam, a medvehagyma-mém ellen! nem és nem! ;)

starfokker írta...

nem is nyaggattalak! fogd csak rám:)

Related Posts with Thumbnails

web track

search / keresés