Fogadom, fogadom...

Posted by on 1/07/2008




Ági körkérdése engem is megtalált, de valahogy nem foglalkoztatott a kérdés igazán. Pedig fogadalmakban jó vagyok. Mást sem csinálok egész életemben csak fogadkozom, különösen ha szorul a hurok, mondjuk egy határidő lejártánál, és én még bele sem kezdtem a munkába, hogy legközelebb igérem, becs szó előrelátóbb leszek, aztán valahogy mégsem így lesz.

Aztán elkezdtem olvasgatni, mások mit írnak. És mókás volt magamra ismerni jónéhány postban. Dolce Vita írta hogy folyton tele van náluk a hűtő csupa ínyencséggel, de a legalapvetőbb dolgok viszont gyakranhiányoznak. Néha énis beleesem ebbe a hibába, hála a Culinarisnak:)
A másik gond szerintem civilizációs ártalom. Sajnos a mi életünkbe is bekúsztak a hypermarketek már évekkel ezelőtt. És bármennyire is szeretek mondjuk a Corában vásárolni, mégiscsak elmegy 3-4 óra az ember szombatjából, éppezért mégsem olyan szerencsés minden héten ott tölteni fél napot. Így hát az ember gyereke bespejzol rendesen, aztán ott marad fél hűtőnyi közepes és nagyon romlandó dologgal, amire aztán végülis nem kerül sor, és fájó szivvel, sőt inkább a fejét a falba verve dobja a szemétbe.
A másik dolog meg, ha éppen nem tésztáról van szó, baromi nehéz két személyre főzni. Ha próbálok CSAK annyit főzni, épp elég lesz, de ennénk még, és hát nincs belőle több. Ha meg nem érdekel mennyi lesz, marad bőven, de annyi nem, hogy mégegyszer két személynek elég legyen, így hat jön a kis műanyag dobozka, zsupsz be a hűtőbe, ahol szépen feledésbe is merülnek dolgok. Restellem bevallani, de néha nem tudom ki örülne jobban ezeknek a dobozoknak, egy egy régész, vagy épp mikrobiológus... Brrrrr :(

Új-újévi fogadalmaim ezennel tehát a következők. Meg kéne próbálni kicsikét tudatosabban rendezni az itthoni főzés menetét. Mondjuk pénteken nagyjából végiggondolni, mikor miből és mennyit szeretnénk csinálni, és ehhez igazítani a bevásárlást, így kevesebb dolog veszne kárba. A műanyag dolbozokat meg végülis be lehetne vinni másnap a munkába ebéd gyanánt üdítő változatosságként a tonhalas szendvicsek helyett

Szóval egyelőre ennyi. Isten engem úgy segéljen. Majd húdvétkor visszatérünk rá, ki hol tart a fogadalmak betartásában:)

Related Posts with Thumbnails

web track

search / keresés